دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب تا ساعتی دیگر لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه رئیس‌جمهور: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند آغاز به کار نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد شهادت ۲۲ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان زمینه‌های توسعه روابط بین ایران و تونس را بررسی کرد نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
سرخط خبرها

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داد | تکذیب شد

  • کد خبر: ۷۰۸۹۲
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داد | تکذیب شد
قاضی زاده هاشمی، پس از سعید جلیلی و علیرضا زاکانی و محسن مهرعلیزاده، به عنوان چهارمین نامزد از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی پیش صدا و سیما، خبری مبنی بر انصراف سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع سیدابراهیم رئیسی منتشر کرد. خبری که حکایت از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تنها با سه کاندیدا می داد.

 

اما دقایقی طول نکشید که این خبر از سوی رئیس ستاد مردمی «دولت سلام» تکذیب شد. مهدی بادپا، در واکنش به خبر انصراف قاضی‌زاده هاشمی، اظهار کرد: خبر انصراف دکتر قاضی‌زاده هاشمی که در خبرگزاری صداوسیما منتشر شده کذب است.

 

وی ادامه داد: مردم و جوانان انقلابی در روز ۲۸ خرداد با رای خود پاسخ محکمی به این اقدام مذبوحانه و بی‌اخلاقی رسانه ملی خواهند داد.

 

رئیس ستاد مردمی «دولت سلام» از شکایت این ستاد به قوه قضائیه و رئیس شورای نظارت بر صداوسیما خبر داد.

 

بادپا تاکید کرد: همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد دکتر قاضی‌زاده انصراف نخواهد داد و محکم خواهم ماند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->